Man of Stainless Steel?
So, I have been working on to push the limits to produce a real Cinematic Entertainment.
The only thing which keeps pushing me is to sooner or later I want to tell the story through my visual art through Cinema and International Networks like Netflix, Hulu or any other Broadcast platform.
Filmmaking is not only tough, but it is also extremely expensive, you can not survive if you have no skills, talent, and backups, you will be grounded for sure.
Names like Hong Kong, itself is a benchmark. Hong Kong stands for Standard and Quality and when you are working here to prove your talent and skills, I believe If that is not the best of your work, but also it should not be the worst, at least your work should represent some quality in anyways which not many are producing.

So I have been practicing my art as a filmmaker and have been producing Shows on Radio, my own youtube channel, these past years, I have practiced enough where now I can really produce that I feel to showcase on a broader network and share my work with wider audience around the World.

So how can I be involved in so many layers where I can now, write, direct, produce, shoot, do the cinematography, edit, do the VFX and post, almost everything?
A simple answer would be, I have been so weak in expressing myself in words to people around me yet I always carry so much in the heart that I want to say and share with the world. so the filmmaking taught me so much in life, where I could improve myself and the hunger is getting even stronger.

The Idea - Man of Stainless Steel

Alberto came to me, wanted my help to produce an intro for his newly started Youtube Channel.
So he wanted to make DC Comic Pixalated dotted Style of motion image with 10 seconds of Flying superman who fells off from the sky and kicked by his double. So we shot the flying scene on the spot after creating the storyboard, and I said if we can get that realistic visual, why not produce a sketch, short or series. I suddenly saw the sparkling light in his eyes. and boom.

Why?
I could realize when I produced a Horror teaser of (Afat or Gurya) for my Pakistan Artist Friend, Iftikhar Iffi, the response from my Channel producers was fabulous and unexpected, I got several forwarded audio messages explaining how the teaser was rich and producers wanted to start work on the process to produce this Soap, for many inside reasons like politics, Current Industry situation, and the way of productions was insane and there was almost no money involved.
So after your effort when you are told, we do not need you for countless reasons, that is the heartbreaking moment no skilled artist would ever want to know.
So why not, keep producing and keep showing off to the World. We produce on a daily bases, don't you count the practical experience and the study I do every single day, I live Cinema, Cinema is in my mind while, eating, drinking, sleeping, breathing, showering. What else you need to get motivated.
And on the Top, my good friends in the Industry I can rely on them. They trust my abilities. Not only I direct them, but it also works as a promotion and experience to polish their skills in acting as well. which is already fun. And when you are working on a project I keep them in front to give them jobs because we already know each other Chemistry to work.

So Stay Tuned, We soon are going to bring you another piece of work with improved quality.
---------------------------
سٹینلیس اسٹیل کا انسان

لہذا ، میں ایک حقیقی سنیما تفریح ​​تیار کرنے کے لئے حدود کو آگے بڑھانے پر کام کر رہا ہوں۔

واحد چیز جو مجھ پر دباing ڈالتی رہتی ہے جلد یا بدیر میں سینما اور انٹرنیشنل نیٹ ورکس جیسے نیٹ فلکس ، ہولو یا کسی دوسرے براڈکاسٹ پلیٹ فارم کے ذریعے اپنے بصری آرٹ کے ذریعے کہانی سنانا چاہتا ہوں۔

فلم سازی نہ صرف سخت ہے ، بلکہ یہ انتہائی مہنگا بھی ہے ، اگر آپ میں مہارت ، قابلیت اور بیک اپ نہیں ہیں تو آپ زندہ نہیں رہ سکتے ، آپ کو یقینی طور پر بنیاد بنایا جائے گا۔

ہانگ کانگ جیسے نام بذات خود ایک معیار ہیں۔ ہانگ کانگ کا معیار معیاری اور معیار ہے اور جب آپ یہاں اپنی صلاحیتوں اور صلاحیتوں کو ثابت کرنے کے لئے کام کر رہے ہیں تو ، مجھے یقین ہے کہ اگر یہ آپ کے کام کا بہترین نہیں ہے ، لیکن یہ بھی بدترین نہیں ہونا چاہئے ، کم از کم آپ کے کام میں کچھ معیار کی نمائندگی کرنی چاہئے ویسے بھی جو بہت سے نہیں پیدا کررہے ہیں۔

اس لئے میں ایک فلم ساز کی حیثیت سے اپنے فن کا مشق کر رہا ہوں اور گذشتہ برسوں میں ، اپنے ہی یوٹیوب چینل ریڈیو پر شوز تیار کررہا ہوں ، میں نے کافی حد تک مشق کی ہے جہاں اب میں واقعتا produce پروڈکشن کرسکتا ہوں کہ میں وسیع نیٹ ورک پر نمائش اور اپنے کام کا اشتراک کرنے میں محسوس کروں گا۔ دنیا بھر میں وسیع تر سامعین کے ساتھ۔

تو میں اتنی پرتوں میں کیسے شامل ہوسکتا ہوں جہاں میں اب ، تحریر ، ہدایت ، پیداوار ، شوٹ ، سنیما گرافی کرسکتا ہوں ، ترمیم کرسکتا ہوں ، VFX اور پوسٹ کرسکتا ہوں ، تقریبا everything سب کچھ؟

اس کا ایک سیدھا سا جواب ہو گا ، میں اپنے ارد گرد لوگوں سے الفاظ میں اظہار خیال کرنے میں اتنا کمزور رہا ہوں لیکن میں ہمیشہ ہی دل میں اتنا بڑھتا ہوں کہ میں دنیا کے ساتھ کہنا اور بانٹنا چاہتا ہوں۔ چنانچہ فلم سازی نے مجھے زندگی میں بہت کچھ سکھایا ، جہاں میں خود کو بہتر بنا سکتا ہوں اور بھوک اور بھی مضبوط ہوتی جارہی ہے۔



خیال - سٹینلیس اسٹیل کا انسان
البرٹو میرے پاس آیا ، چاہتا تھا کہ اس کے نئے شروع کردہ یوٹیوب چینل کے لئے تعارف تیار کرنے میں میری مدد کی جائے۔

لہذا وہ ڈی سی کامک پکسالیٹڈ ڈاٹڈ اسٹائل موشن امیج بنانا چاہتا تھا جس میں 10 سیکنڈ کی فلائنگ سوپر مین تھا جو آسمان سے گر پڑا اور اس کی ڈبل سے لات مار دی۔ چنانچہ ہم نے اسٹوری بورڈ بنانے کے بعد فلائنگ سین کو موقع پر ہی گولی مار دی ، اور میں نے کہا کہ اگر ہمیں وہ حقیقت پسندانہ نظارہ مل سکتا ہے تو ، خاکہ ، مختصر یا سلسلہ کیوں نہیں تیار کیا جاتا ہے۔ میں نے اچانک اس کی آنکھوں میں چمکتی ہوئی روشنی دیکھی۔ اور عروج پر

کیوں؟
مجھے احساس ہوسکتا تھا کہ جب میں نے اپنے پاکستان آرٹسٹ دوست افتخارفیفی کے لئے (آفات یا گوریا) ہارر کا ٹیزر تیار کیا تو ، میرے چینل کے پروڈیوسروں کا ردعمل بہت ہی حیرت انگیز اور غیر متوقع تھا ، مجھے متعدد فارورڈ آڈیو میسج ملے جس میں یہ بتایا گیا تھا کہ ٹیزر کس طرح امیر تھا اور پروڈیوسر چاہتے ہیں۔ اس صابن کو تیار کرنے کے عمل پر کام شروع کرنا ، بہت ساری اندرونی وجوہات جیسے سیاست ، موجودہ صنعت کی صورتحال ، اور پروڈکشن کا طریقہ پاگل تھا اور اس میں تقریبا almost کوئی رقم ملوث نہیں تھی۔

لہذا آپ کی کوشش کے بعد جب آپ کے بارے میں بتایا جاتا ہے ، ہمیں ان گنت وجوہات کی بناء پر آپ کی ضرورت نہیں ہے ، وہ دل دہلا دینے والا لمحہ ہے جوکوئی ہنر مند فنکار کبھی نہیں جاننا چاہتا ہے۔

تو کیوں نہیں ، پیدا کرتے رہیں اور دنیا کو دکھاتے رہیں۔ ہم روزانہ کے اڈوں پر تیار کرتے ہیں ، کیا آپ عملی تجربہ اور اس مطالعہ کو ہر روز نہیں کرتے ہیں جو میں ہر روز کرتا ہوں ، میں سنیما جیتا ہوں ، سنیما میرے ذہن میں رہتے ہوئے ، کھاتے ، پیتے ، سوتے ، سانس لینے ، نہاتے ہوئے۔ آپ کو حوصلہ افزائی کرنے کے لئے اور کیا ضرورت ہے۔

اور سب سے اوپر ، انڈسٹری میں میرے اچھے دوست جن پر میں انحصار کرسکتا ہوں۔ انہیں میری صلاحیتوں پر اعتماد ہے۔ نہ صرف میں ان کو ہدایت کرتا ہوں ، بلکہ یہ ایک فروغ اور تجربہ کے ساتھ کام کرنے میں بھی ان کی مہارتوں کو پالش کرنے کا کام کرتا ہے۔ جو پہلے ہی تفریح ​​ہے۔ اور جب آپ کسی پروجیکٹ پر کام کر رہے ہیں تو میں انہیں ملازمت دینے کے ل front ان کے سامنے رکھتا ہوں کیونکہ ہم کام کرنے کے لئے پہلے ہی ایک دوسرے کو کیمسٹری جانتے ہیں۔

تو قائم رہو ، ہم جلد ہی آپ کو بہتر معیار کے ساتھ کام کا ایک اور ٹکڑا لانے جارہے ہیں۔
---------------------------
不銹鋼人?

因此,我一直在努力突破極限,以產生真正的電影娛樂。

唯一一直困擾我的是,我想遲早要通過電影以及Netflix,Hulu或任何其他廣播平台等國際網絡通過視覺藝術講述這個故事。

電影製作不僅艱難,而且也非常昂貴,如果沒有技能,才華和後援,您將無法生存,您肯定會紮根。

像香港這樣的名字本身就是一個基準。香港代表標準與質量,當您在這里工作以證明自己的才能和技能時,我相信如果這不是您最好的工作,但也應該不是最壞的,至少您的工作應該代表某種品質無論如何,生產的人並不多。

因此,我一直從事電影製作人的藝術創作,並在我自己的youtube頻道的廣播節目中製作節目,這些年來,我已經進行了足夠的練習,現在我可以真正製作出可以在更廣泛的網絡上展示並分享我的作品了吸引了全世界更多的觀眾

那麼,我如何才能參與這麼多層次的工作,現在幾乎可以完成所有寫作,寫作,導演,製作,拍攝,攝影,編輯,VFX和發布的工作?

一個簡單的答案是,我一直在用言語向周圍的人表達自己的能力很弱,但我始終內心深處要與世界分享和分享。因此電影製作教會了我很多人生,在那裡我可以改善自己,而飢餓感變得更加強烈。

理念-不銹鋼人
Alberto來找我,想要我的幫助為他新開設的Youtube Channel製作一個介紹。

因此,他想製作10秒飛天超人的DC Comic Pixalated點綴風格的動態影像,超人從天上掉下來,被雙打踢。因此,我們在創建情節提要後立即在現場拍攝了飛行場景,我說如果可以得到逼真的視覺效果,為什麼不製作草圖,短片或系列。我突然看到他眼中閃耀的光芒。和繁榮。

為什麼?
我意識到當我為我的巴基斯坦藝術家朋友Iftikhar Iffi製作了一個(Afat或Gurya)的恐怖預告片時,我的頻道製作人的回應是驚人而出乎意料的,我收到了幾條轉發的語音消息,說明了預告片如何豐富和製作人想要由於許多內部原因,例如政治,當前的行業狀況以及生產方式,他們開始著手生產這種肥皂的過程非常瘋狂,幾乎不涉及任何金錢。

因此,經過您的努力,當您被告知時,我們無數個理由都不需要您,那是任何熟練的藝術家都不會想知道的令人心碎的時刻。

那麼為什麼不繼續生產並向世界炫耀呢。我們每天進行製作,您不算實際的經驗和我每天做的研究嗎?我住在電影院裡,在我心目中電影院在吃飯,喝水,睡覺,呼吸,洗澡的時候。還有什麼需要激勵的。

最重要的是,我在行業中的好朋友可以依靠他們。他們相信我的能力。我不僅指導他們,而且還可以作為晉升和經驗,以提高他們的表演技能。這已經很有趣了。當您從事一個項目時,我會讓他們處於領先地位,以便為他們提供工作,因為我們已經彼此了解要使用的化學物質。



因此,敬請關注,我們很快將為您帶來質量更高的另一項工作。





0 Comments